PILLOW & ANKLE CUFFS LEG POSITION STRAP – BDSM TOY REVIEW #523

Materiaal: divers
Waar te koop: Easytoys.nl
Verkooppraatje: ‘Maak je seksspelletjes nog spannender met deze praktische seks sling. Hij houdt je benen uit elkaar en zorgt tegelijkertijd voor comfort en ondersteuning van je lichaam.’
Is dat ook zo: Leuk! Yes!
Cijfer: 8.5

Dit is een afbeelding van nek neuk kussen pillow ankle cuffs

In het laatste doosje dat ik kreeg van het meisje van Easytoys.nl zat ook dit product. Dit product draagt de naam ‘Pillow & Ankle Cuffs Leg Position Strap Pillow’ en sja, eigenlijk dekt die naam precies de lading, want het is een kussen. En daar zitten enkelboeien aan. En ook straps (banden). En ja, het is een product waarmee je je benen in een bepaalde positie kunt eh, positioneren, maar JESUS, wat een naam! Die ga ik dus niet gebruiken in deze review, veel te lang. Dus… uit de Easytoys Fetish Collection kreeg ik het nek-neuk-kussen om uit te testen! YES!

Ik heb al meerdere producten uit die Easytoys Fetish Collection en ik heb ook al eerder verteld waarom ik (de meeste van) die producten zo leuk vind; je kunt er heel gemakkelijk je eigen VT-Wonen-slaapkamer mee omtoveren tot een huis-, tuin- en keuken-BDSM-keldertje! Het is allemaal misschien wat minder stevig en wat minder ‘echt’ dan de attributen in een ‘echte’ SM-studio, maar… je hoeft er de deur niet voor uit en de meeste producten kun je gemakkelijk weer opbergen (je hoeft er dus geen gaten voor in muren te boren).

De verpakking van het nek-neuk-kussen

Klein nadeel, of nou ja, nadeel, nadeel, gewoon een beetje jammer is het feit dat ik het nek-neuk- kussen niet gemakkelijk meer terug in de doos krijg. Dat probleem heb ik wel vaker met toys trouwens. Meestal gooi ik dan al het overbodige materiaal weg (foldertjes, plastic) en dan past het wel, maar dat is met dit nek-neuk-kussen helaas niet het geval, omdat er geen overbodig plastic of papier in de doos te vinden is! Maar verder is het een prachtige, stevige zwarte kartonnen doos. Trouwens; alle producten uit die Easytoys Fetish Collection zitten in zo’n doos, dus je kan lekker stapelen.

Dit is een afbeelding van verpakking nek neuk kussen

M’n eerste indruk van het nek-neuk-kussen

Ehhhhh, ik ga op vakantie en ik neem mee… m’n nekkussen, zodat ik tijdens de vliegreis even relaxt m’n ogen dicht kan doen! Als je de riemen/banden die onderaan het nekkussen zitten eraf knipt, dan kun je ‘m ook echt prima meenemen op vakantie trouwens, want het is eigenlijk gewoon een standaard nekkussen, maar dan dus met 2 lange riemen/banden aan de onderkant en 2 oogjes/bandjes aan de bovenkant. Het nekkussen voelt stevig aan en is gemaakt van glad materiaal. Het ziet er eigenlijk allemaal wat vreemd uit en als ik heel eerlijk ben had ik ook niet meteen zoiets van; laten we die eens gaan testen.

Dit is een afbeelding van review nek neuk kussen pillow ankle cuffs

De test

Maar hé, uiteindelijk wordt (bijna) alles hier in huize Luna uiteindelijk toch een keer getest! Kan even op zich laten wachten, maar het nek-neuk-kussen is inmiddels geïntegreerd in onze amateur-BDSM-slaapkamer (wat zoveel betekent als; hij ligt nu standaard in onze sekstoy-lade).

Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen hoe het nek-neuk-kussen werkt, want het plaatje spreekt voor zich, maar in het kort; je legt je nek in het nek-neuk-kussen, je zet je enkels in de enkelboeien en met de banden kun je nu je enkels steeds strakker zetten. Strakker laten zetten dus. De bandjes zijn verstelbaar van 12 tot 150 centimeter en ik kan met het kussen in m’n nek en de bandjes op z’n langst (en de boeien aan m’n enkels) nog prima rechtop staan.

Hoe strakker de bandjes gezet worden hoe dichter je enkels bij je nek komen! Klinkt allemaal heel logisch en het werkt heel gemakkelijk (als je het eenmaal door hebt uiteraard). Het nekkussen voegt écht iets toe als je het mij vraagt, want door dit kussen kun je veel gemakkelijker in een nogal ongemakkelijke positie blijven liggen zonder dat je nek pijn gaat doen. Nu is het ongemakkelijke bij sommige BDSM-spelletjes juist de bedoeling, maar voor mij gaat het meer om andere dingen, zoals in het geval van dit nek-neuk-kussen; er als een buffetje bij liggen.

Dit is een afbeelding van et383blk 2

Je hebt nog wel iets bewegingsvrijheid, want je kunt zelf je benen wel of niet spreiden, maar je knieën zijn licht gebogen of helemaal gebogen, afhankelijk van hoe strak de banden gespannen worden.

Leuke extra feature

Aan het nek-neuk-kussen, bovenaan, links en rechts, zit een metalen lus. En aan die metalen lus kun je… handboeien vastmaken! En dat maakt het hele product nóg leuker als je het mij vraagt! Enige probleem is dat je die handboeien dan wel moet hebben en dat het dan wel handboeien moeten zijn die hiermee matchen, dus met een musketonhaakje eraan! En… alle producten binnen de Easytoys Fetish Collection zijn ook soort van matchend met elkaar, dus voor mij was dit geen probleem.

Wij konden het nek-neuk-kussen dus gebruiken met de enkelboeien (zoals het ‘bedoelt’ is), maar we konden als bonus ook nog mijn polsen aan het kussen bevestigen. Voor nog minder bewegingsvrijheid. Dikke aanrader! Heb je trouwens geen extra boeien in huis, dan kun je ook een sjaaltje gebruiken, want het oogje in het kussen is groot genoeg (let wel op; geen echte, strakke knoop maken, anders krijg je ‘m niet meer los en dan moet je het sjaaltje stuk knippen).

Ontspannnnnnn

Voor mij persoonlijk geldt vaak dat ik me pas echt kan ontspannen in m’n hoofd als m’n lichaam weinig tot niks meer kan. Hier kan je een flesje Chardonnay voor gebruiken, of een valiumpje, maar het vastbinden of vastzetten van al m’n ledematen werkt net zo effectief. En dit is natuurlijk een ‘huis-tuin-en-keuken-BDSM-product’, dus als je flink gaat lopen rukken en trekken, ja, dan kom je vanzelf los en dan heb je de boel gesloopt. Je kan het nek-neuk-kussen ook gemakkelijk over je hoofd trekken en dan ben je ook ‘los’, maar het gaat om het spel dat je samen speelt en vals spelen is dan niet zo heel leuk. Of… je moet expres vals spelen, omdat je daarna gestraft wil worden! Ooooh, je zoekt het maar uit!

Dit is een afbeelding van nek neuk kussen pillow ding review

Conclusie

Ja! Leuk! Heel leuk! Het nekkussentje is echt prettig, ook al lig je verder in een niet zo natuurlijke positie met je benen (en eventueel met je armen). Als je dit nek-neuk-kussen koopt, dan kun je de enkelboeien ook los gebruiken als enkelboeien (duh), maar ook als handboeien. Ik vind het een bijzonder en leuk bondage-product, prima uitgevoerd en leuk om mee te spelen samen.

DE PILLOW & ANKLE CUFFS LEG POSITION STRAP IS HIER TE KOOP >>

Dit vind je misschien ook leuk...