WTF WOENSDAG: LELO TUX
LELO! Oh! LELO! LELO! Dat jij, het merk dat ik toen ik begon met bloggen zo superhoog had zitten, dat jij, dat jij nog eens op een WTF woensdag zou belanden, dat hadden zowel jij als ik nooit verwacht hè? Maar ja, je roept het wel een beetje over jezelf af als je met kleding voor piemeltjes gaat komen hoor! Oh, jullie noemen het ’tailoring garment for the penis’? Wat? Ik mag ook ‘intimate apparel for men’ zeggen? Ja, doei, you say tomato, I say tomahto, whatever.
Het is een ‘3-delig-pak voor een pik en mannen die zo’n ding dragen, hebben hun piemeltje hoogstwaarschijnlijk een naam gegeven en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan mannen die hun piemeltje een naam hebben gegeven en nu moeten ze dat allemaal lekker zelf weten, hij en Joop mogen doen alsof ze allebei een eigen willetje hebben (kots), maar HOU MIJ ERBUITEN, JA! Met je infantiele gedoe! En LELO, oh, LELO, dat jij, als luxe merk, als merk dat ooit, in een ver, ver, ver verleden met de meest fantastische geile en goede producten kwam, dat jij meedoet met het verinfantiliseren van seks! Jij! Juist jij! Oh, je noemt dit humor? Hahaha, nou, sorry, ik kan er niet om lachen.
En LELO zou LELO niet zijn als ze er ook niet nog eens een strak geschoten en strak geproduceerd productvideootje tegenaan zouden gooien (en wat heeft dit videootje wel niet gekost, dat zou ik ook wel willen weten) (of nee, eigenlijk niet).
Godverdomme. Echt. LELO! LELO! LELO! Je maakt de producten waardoor je je als merk hoog in de markt hebt gezet en waardoor je geliefd bent geraakt bij niet alleen ‘het volk’, maar ook bij gerenommeerde seksbloggers (including me), seksshop-eigenaren, maar ook bij de mainstream media, die goede producten maakte je vorig jaar gemiddeld zo’n 40 euro duurder, zomaar. Of zomaar… je gaf als reden: ‘ (…) But it will allow LELO to keep innovating, pushing boundaries and to continue to lead the industry in luxury, quality and pleasure. (…).’
En dan kom je met een PIEMEL-PAKJE!?
Oh, hou op met me hoor! Steve Thomson, Chief Marketing Officer van LELO zegt: (…) “It was actually much more complicated than it sounds, from selecting the materials to finalizing the cut, and TUX™ went through multiple design iterations before the finished product. In 2016, it really is incredible the concept of male intimate apparel has not been explored further.” Say what? Ik snap dat mannen misschien ook wel eens een keertje wat anders willen dan de standaard boxershort van de HEMA, maar dan zijn er zowel offline als online nog genoeg andere opties voor slips en boxershorts en weet je wat? Zelfs helemaal niks, dus helemaal commando, is zelfs nog beter dan je pik presenteren in een pakje met een vlinderdasje (doe mij maar een grijze joggingbroek met helemaal niks eronder) (thuis hè, want zo mag mijn man de straat niet op anders vergrijpt de overbuurvrouw zich aan ‘m).
Overigens bedachten ze bij Durex 10 jaar geleden al iets vergelijkbaars; Dickorations. Toen kon je GRATIS een printable downloaden met daarop een sjabloon dat je uit kon knippen en om je pik kon schuiven. Ze hadden onder andere een koningsjas, een doktersjas, een cowboypakje, een cape en… je raadt nooit, een 3-delig-pak.
Dus, mocht je de onbedwingbare behoefte voelen om je piemeltje te voorzien van een kek 3-delig-pakje? Google dan even op ‘Dickorations’ (er was 10 jaar geleden ook een website, maar hé, bij Durex gaan ze wel met de tijd mee, dus die site bestaat niet meer). Uitprinten scheelt je in ieder geval € 25,95, want dat moet je neerleggen voor de Tux van LELO. Ik zou ‘m nog niet gratis bij m’n 40-euro-duurder-geworden-ooit-favoriete LELO Mona willen krijgen.
Goeie reclame
Zo fout! Verkopen ze deze niet op alublaboa? Past er wel bij toch?
Wat ook nog erg is! Ze hebben van het woord TUX een ’trademark’ gemaakt… dus ook daar hebben ze nog geld tegenaan gegooid… weet niet wat dat kost, maar elke euro is er 1 teveel…
Oh wow hoe fout kun je worden, een tuxedick :’)!
Ik was aan het sparen voor zo’n mooi luxe Lelo speeltje maar daar ben ik echt op teruggekomen. Even de prijzen zomaar omhoog gooien en matig spul uitbrengen, ik spaar wel verder voor iets van funfactory ;)
En mannen klagen toch al zo over het “regenjasje” wat ze aan moeten. En dan zouden ze nu vrijwillig in een “driedelig” pak gaan lopen……ja blaat. Is het al 1 april? Kleren moeten juist uit, niet aan in bed!
Pfff
Altijd fijn als het weer woensdag is!
Lachen is dit zeg, je loopt er gigantisch mee voor lul :-)
Nee dáár is over nagedacht…… (Niet lang en het moet een man geweest zijn…..)
En daar gebruiken ze dan die prijsverhoging voor? Om dit soort kulproducten te bedenken?
Pffffff
Haha ja precies! Ze zijn met die prijsverhoging duidelijk op klasse vooruit gegaan..
Het wachten is op een galajurk voor de poes……
Ik zal die man van Things my Dick Does wel eens tippen (^.~)
Aan zijn blog te zien, doet hij bij tijd en wijle aan piemelpakjes.
Rick: galajurk voor de poes?
Breng ze nou niet op ideeën! (^_^)
Luna is boos!
Hahahah
HIHIHIHI, ok ik moest ongelooflijk hard lachen toen ik dit zag. Ik vind dit een onnozel iets en zou het nooit bij een partner willen zien MAAR ik kijk een ( oudere ) serie ( how i met your mother ) en daar is 1 kerel die constant zegt : suit up en zelfs een lied er speciaal rond gemaakt heeft ( https://www.youtube.com/watch?v=CiweaZQ8g5U als ik dit hier mag posten.. :) waarin hij constant zingt dat een pak alles beter maakt enzo ) en nu is het zoveel grappiger om een aflevering te kijken waarin hij zegt : SUIT UP!!
Neeee, wat genant dit. :’) Elke man die dit durft te dragen trap je toch meteen de slaapkamer weer uit? Kom op zeg…
Hahaha een man in pak ok…..maar dit nah
Echt waanzinnig. Nu, het is moeilijk om nummer 1 te worden als merk. Maar om nummer 1 te blijven is nog veel moeilijker. Het kan echter niet anders of Lelo is in handen van milionairs, anders kan je zulke kul niet zo lang blijven trekken… ik kijk uit naar het nieuws van hun failissement. Dan is er eindelijk ruimte op de markt voor een nieuw luxe merk ;)