SEKS APP REVIEW: ADULT TRUTH OR DARE

Apple/Android: Verkrijgbaar in de iTunes-store: HIER
Ontwikkelaar: Appsent Minded BV
Prijs: gratis
Grootte: 3,4 MB
Wat is het: een App met ‘durf’ of ‘doen’ vragen
Aantal sterren: 6,5

Het spel ‘Truth or Dare’ is een klassiekertje en een veel gespeeld spel op feestjes waar teveel breezers worden gedronken. De Nederlandse vertaling zou luiden ‘Eerlijk zijn of de uitdaging aan gaan?’ of ‘Waarheid, Doen of Durven’ en je kan het spelen met z’n tweeën, drieën, vieren of met alle meisjes van de hockeyclub. Er zijn tientallen App’s op zowel de Android- als de Apple-markt en ik heb weinig verschil kunnen ontdekken in de Truth or Dare App’s die ik tijdelijk heb geïnstalleerd (ik was namelijk niet van plan deze App’s ooit nog een keer te gebruiken, ik weet op seksueel gebied namelijk al alles van de verkering en hij van mij).

Alle App’s werken zo ongeveer hetzelfde; je vult de namen in van de personen die meedoen en de App geeft dan ‘Truth’ of ‘Dares’ gebaseerd op die namen (je mag overigens zelf bepalen of je een vraag of een uitdaging wilt, dat dan weer wel. Het is een geinig spelletje om het ijs te breken, om elkaar beter te leren kennen en daarom denk ik vooral leuk voor stelletjes die net samen zijn en nog geil worden als de ander met lichte schaamte vertelt over zijn of haar eerste keer op die camping in Zuid-Frankrijk.

Het is vooral een handige App voor diegenen die zelf niet in staat zijn om wat spannende vragen of opdrachten te verzinnen. Even wat voorbeeldjes uit de App:

Voor vrouwen:
How old were you the first time you ever masturbated?
Would you pose for Playboy?

Voor mannen:
How often do you look at porn on the internet. What’s your favorite?
What is your favorite position and why?

Zoals bij de meeste Seks App’s geldt; de lite version is niet zo uitgebreid en vooral een lokkertje om je extra dingen te laten kopen. Voor 0,79 cent kan je bij deze App dus 100 extra thruths en dares kopen. Zou ik niet doen.

Dit vind je misschien ook leuk...